8 iul. 2009

Despre frustrari si alte metehne in secolul 21

Ahh daa cred ca nu v-am spus pana acum de prietenii mei Pic şi Poc. (Ba exista au si blog ). Ei sunt una dintre puţinele legaturi pe care le mai am cu copilaria. Asa se face ca ori de cate ori ma simt pus la pamant de propria-mi incapacitate da a-mi gestiona viata, ma duc si ma plang cand la unul cand la altul (depinde care e de servici la plans pe umeri).
Si ei isi plang de mila unul altuia, ba chiar imi plang si mie de mila, impreuna formam un cerc plangacios. Nu de mult Pic, intr-un moment de mare cutezanta, si-a luat frsutrarile in dinti si... ce sa vezi si-a construit propriul spatiu virtual de etalat idei, enumerat frustrari, scuipat politicieni si alte chestii obisnuite in blogosfera. Bravo Pic, da-le la glezne !!!
Astazi insa s-a petrecut un lucru ciudat. Pic si Poc s-au certat. Incredibil, stiu. Trist chiar. Am plans toti 3 bineinteles. Mai ales ca Poc ne-a servit (argumentat) o portie de maturitate.
Viata ar fi lipsita de culoare fara prietenii mei, de aceea am sa încerc sa vi-i prezint, pe rand, pe toti pentru a le face dovada profundului meu respect. Ramane ca voi sa stabiliti legatura lor cu viata reala.
Va urma.

4 comentarii:

  1. AHA! Deci sunt mai matura... eat that Pic! Ha ha ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha! Deci Poc e mai matur. Ha Ha Pic

    RăspundețiȘtergere
  3. A zis si el ca sa fie dragut. Nu-l lua in serios, e mai glumicios asa din fire. Abia astept sa vad cum te descrie pe tine, probabil ca mamele dupa ce vor citi nu-si vor mai lasa copiii sa iasa din casa.:p

    Andrei pe mine nu vreau sa ma descrii ca nu-s asa cum ma vezi tu, voi ma stricati, cand nu sunteti in preajma mea pot sa fiu o persoana normala. Dar, daca vrei cu adv atunci sa fie ca un horoscop si sa scrii doar ce crezi ca mi-ar face placere sa citesc. Da. Lumea se invarte in jurul meu. Nu vedeti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am uitat sa me semnez. Pic is. Cine rade la urma? Cine? ...

    RăspundețiȘtergere